17.10.2013
Brīvas darba vietas Alūksnes novada pašvaldībā
ALŪKSNES NOVADA PAŠVALDĪBA izsludina pretendentu pieteikšanos uz vakanto ALŪKSNES MUZEJA DIREKTORA amatu Galvenie darba pienākumi: organizēt un vadīt Alūksnes muzeja darbu. Prasības pretendentam: -    augstākā  izglītība; -     pieredze vadošā amatā ne mazāka kā 3 gadi; -    pamatzināšanas pašvaldības iestādes darba organizēšanā (lietvedība, finanšu jautājumi, pašvaldības iepirkumi); -    labas iemaņas darbā ar datoru; -    labas angļu un krievu valodas zināšanas, -    B kategorijas autovadītāja apliecība; -    laba komunikācija, pozitīva attieksme pret veicamo darbu, augsta atbildības sajūta, -    spēja patstāvīgi pieņemt lēmumus un uzņemties atbildību. Vēlamās zināšanas un pieredze: -pamatzināšanas muzeju darbā; -pieredze ES struktūrfondu un citu projektu sagatavošanā un realizēšanā. Pieteikuma (motivācijas) vēstuli, CV un vēlams rekomendācijas līdz 2013.gada 31.oktobrim plkst.16.00 var nosūtīt pa faksu 64381150, e-pastu dome[uz]aluksne[punkts]lv, pa pastu vai nogādāt personīgi – Alūksnes novada pašvaldībai, Dārza ielā 11, Alūksnē, LV 4301, 306.kabinets. Kontaktpersona Janīna ČUGUNOVA, t.26118815. ALŪKSNES NOVADA PAŠVALDĪBA pagarina pretendentu pieteikšanos uz vakanto TŪRISMA INFORMĀCIJAS SPECIĀLISTA amatu Galvenie darba pienākumi: Sadarboties ar tūrisma informācijas sniedzējiem un komersantiem,  popularizēt Alūksnes novada tūrisma produktus un piedāvājumus, veicināt un koordinēt tūrisma attīstību Alūksnes novadā, un nodrošināt Alūksnes novada viesus ar tūrisma informāciju. Prasības pretendentam: -    augstākā  izglītība  (vēlama tūrisma jomā); -    vēlama pieredze tūrisma jomā; -    teicamas komunikācijas un organizatora prasmes; -    cilvēkmīlestība un viesmīlība; -    spēja izstrādāt priekšlikumus nozares attīstībai; -    datorprasmes; -    labas vismaz divu svešvalodu zināšanas (krievu, angļu vai vācu); -    B kategorijas autovadītāja apliecība. Izsludina pretendentu pieteikšanos uz vakanto PROJEKTU VADĪTĀJA amatu (uz noteiktu laiku) Galvenie darba pienākumi: -    organizēt finanšu piesaisti novada attīstības projektiem; -    gatavot projektu pieteikumus un organizēt projektu ieviešanu; -    dokumentēt projektu rezultātus, gatavot pārskatus; -    uzraudzīt projekta īstenošanas gaitu ieviešanas laikā. Prasības pretendentam: -    augstākā  izglītība ( projektu vadībā, ekonomikā, uzņēmējdarbības vadībā vai sabiedrības vadības zinātnē); -    teicamas iemaņas darbā ar datoru (MS Office standartprogrammas); -    labas   krievu un angļu valodas zināšanas mutvārdos un rakstos; -    vēlama pieredze projektu vadībā un ieviešanā, pamatzināšanas mārketingā; -    iepriekšējā pieredze darbā ar  ESF, ERAF un pārrobežu sadarbības programmās tiks uzskatīta par priekšrocību. -    mērķtiecība, precizitāte,  analītiskās spējas. Pieteikuma vēstuli, CV,  un vēlams rekomendācijas līdz 2013.gada 24.oktobrim plkst.16.00 iesniegt pa faksu 64381150, e-pastu dome[uz]aluksne[punkts]lv, ar pasta sūtījumu vai nogādāt personīgi – Alūksnes novada pašvaldībai, Dārza ielā 11, Alūksnē, Alūksnes novadā, LV 4301, 306.kabinets. Kontaktpersona Janīna ČUGUNOVA, t.26118815.
Rakstam vēl nav pievienoti komentāri.