Valkas novada pašvaldība (reģ.Nr. 90009114839) uz noteiktu laiku (7 mēnešiem) aicina darbā Attīstības, projektu un tūrisma nodaļas tūrisma speciālistu (kods pēc profesiju klasifikatora – 4221 03). Darba vietas adrese Rīgas iela 22, Valka.
Darba pamatpienākumi:
- Veikt biroja ikdienas darbus: klientu apkalpošanu, atbildēt uz telefonu zvaniem un e-pastiem;
- Apkopot informāciju par tūrisma iespējām (objektiem un pakalpojumiem) Valkas novadā;
- Organizēt un piedalīties jaunu tūrisma maršrutu un taku izveidē;
- Piedalīties ar tūrisma attīstību veicinošo projektu izstrādāšanā un ieviešanā;
- Piedalīties ar TIB darbību saistīto pasākumu organizēšanā (Robežtirgus, tūrisma izstādes, gadatirgi u.c.).
Prasības pretendentiem:
- vidējā/vidējā profesionāla izglītības, vēlams ar tūrismu saistītā mācību programmā;
- pieredze darbā tūrisma jomā tiks uzskatīta par priekšrocību;
- zināšanas un prasmes apmeklētāju uzņemšanā un pasākumu organizēšanā;
- valsts valodas zināšanas augstākajā līmenī, labas angļu valodu zināšana (citu svešvalodu zināšanas tiks uzskatītas par priekšrocību);
- iespēja strādāt pēc darba grafika (arī sestdienās, svētdienās);
- organizatoriskās, sadarbības un komunikācijas prasmes.
Piedāvājam:
- Interesantu, dinamisku un atbildīgu darbu, ar iespēju sevi apliecināt un profesionāli attīstīties;
- Stabilu atalgojumu – 955,00 euro mēnesī (bruto);
- Sociālās garantijas.
Iesniedzamie dokumenti:
- pieteikuma vēstule;
- pretendenta CV;
- izglītību apliecinošu dokumentu kopijas.
Nepieciešamos dokumentus ar norādi “Tūrisma speciālists” līdz 2023.gada 17. martam plkst. 17:00 iesūtīt elektroniski Valkas novada pašvaldības Personāla nodaļas vadītājai Aritai Ārgalei uz e-pastu: arita.argale@valka.lv.
Sīkāka informācija, zvanot – tālr.: 20234413
Pamatojoties uz Vispārīgo datu aizsardzības regulu (Eiropas Parlamenta un Padomes regula (ES) 2016/679), Valkas novada pašvaldība informē, ka pieteikuma dokumentos norādītie personas dati tiks apstrādāti, lai nodrošinātu tikai personāla atlases norisi.
Valkas novada bāriņtiesa (reģ.Nr. 90009191325) uz nenoteiktu laiku konkursa kārtībā aicina darbā bāriņtiesas priekšsēdētāju (kods pēc profesiju klasifikatora – 1344 05 ).
Darba pamatpienākumi:
- Nodrošināt Bāriņtiesas darbību atbilstoši Latvijas Republikas normatīvo aktu prasībām un Bāriņtiesas nolikumam;
- Pārstāvēt Bāriņtiesu administratīvajās iestādēs un tiesu iestādēs, kā arī attiecībās ar fiziskajām un juridiskajām personām;
- Izskatīt iedzīvotāju iesniegumus, sūdzības un priekšlikumus un nodrošināt atbilžu sagatavošanu uz tiem;
- Konsultēt iedzīvotājus bāriņtiesas kompetencē esošos jautājumos;
- Sagatavot un vadīt Bāriņtiesas sēdes;
- Piedalīties nepilngadīgā dzīves apstākļu apsekošanā, jautājuma sagatavošanā un risināšanā
- Veikt citus Ministru kabineta noteikumos, domes lēmumos un bāriņtiesas nolikumā paredzētos pienākumus.
Prasības pretendentiem:
- Latvijas Republikas pilsonis vai nepilsonis;
- persona ir sasniegusi 30 gadu vecumu;
- vismaz akadēmisko maģistra grādu vai profesionālo maģistra grādu vai profesionālo maģistra grādu un 5. līmeņa profesionālo kvalifikāciju, vai citu Latvijas izglītības klasifikācijā noteiktajam Eiropas kvalifikācijas ietvarstruktūras 7. līmenim atbilstošu kvalifikāciju pedagoģijā, psiholoģijā, medicīnā, sociālajā darbā vai tiesību zinātnē, izglītības vadībā vai sabiedrības vadībā un kurai ir ne mazāk kā piecu gadu darba stāžs attiecīgi iegūtās izglītības tematiskajā jomā vai bāriņtiesas priekšsēdētāja, bāriņtiesas priekšsēdētāja vietnieka vai bāriņtiesas locekļa amata pienākumu pildīšanā;
- valsts valodas prasmes augstākajā līmenī;
- nevainojama reputācija;
- uz pretendentu nav attiecināms neviens no Bāriņtiesu likuma 11.pantā noteiktajiem ierobežojumiem;
- vēlama apgūta Ministru kabineta noteikumos noteikto bāriņtiesas priekšsēdētāja, bāriņtiesas priekšsēdētāja vietnieka un bāriņtiesas locekļa mācību programma.
- teicamas iemaņas darbā ar datoru Microsoft Office programmām;
- B kategorijas autovadītāja apliecība tiks uzskatīta par priekšrocību.
Piedāvājam:
- atbildīgu un interesantu darbu dinamiskā darba vidē;
- Stabilu atalgojumu – 1400,00 EUR (bruto) mēnesī;
- Veselības apdrošināšanu;
- Apmaksātu papildatvaļinājumu un atvaļinājuma pabalstu.
Iesniedzamie dokumenti:
- pieteikuma vēstule;
- pretendenta CV;
- izglītību, kvalifikāciju un papildizglītību apliecinošu dokumentu kopijas;
- citi dokumenti, kas apliecina kandidātam izvirzīto prasību izpildi;
- valsts valodas prasmi apliecinoša dokumenta kopiju (ja nepieciešams).
Nepieciešamos dokumentus ar norādi “Valkas novada bāriņtiesas priekšsēdētājs” līdz 2023. gada 15. martam iesūtīt elektroniski Valkas novada pašvaldības Personāla nodaļas vadītājai Aritai Ārgalei uz e-pastu: arita.argale@valka.lv.
Sīkāka informācija, zvanot – tālr.: 20234413
Pamatojoties uz Vispārīgo datu aizsardzības regulu (Eiropas Parlamenta un Padomes regula (ES) 2016/679), Valkas novada pašvaldība informē, ka pieteikuma dokumentos norādītie personas dati tiks apstrādāti, lai nodrošinātu tikai personāla atlases norisi.
Valkas novada pašvaldība (reģ.Nr. 90009114839) konkursa kārtībā uz nenoteiktu laiku aicina darbā Attīstības, projektu un tūrisma nodaļas projektu vadītāju (kods pēc profesiju klasifikatora – 2422 01). Darba vietas adrese Beverīnas iela 3, Valka.
Darba pamatpienākumi:
- Sagatavot projektu iesniegumus, kas saistīti ar Valkas novada attīstību;
- Vadīt vai koordinēt Valkas novada pašvaldības projektu īstenošanu, sagatavot projektu pārskatus;
- Piedalīties projektu ieviešanai nepieciešamo iepirkumu un citu dokumentu sagatavošanā;
- Piedalīties novada plānošanas dokumentu izstrādē;
- Konsultēt pašvaldības darbiniekus, uzņēmējus, nevalstisko organizāciju pārstāvjus un citus interesentus projektu darba jautājumos.
Prasības pretendentiem:
- Atbilstoša augstākā izglītība;
- Praktiskā darba pieredze projektu sagatavošanā;
- Valsts valodas zināšanas augstākajā līmenī, ļoti labas angļu valodas zināšanas, krievu valodu zināšana tiks uzskatīta par priekšrocību;
- Labas analītiskās, organizatoriskās, sadarbības un komunikācijas prasmes.
Piedāvājam:
- Interesantu, dinamisku un atbildīgu darbu, ar iespēju sevi apliecināt un profesionāli attīstīties;
- Stabilu atalgojumu –1245,00 euro mēnesī (bruto);
- Sociālās garantijas;
- Apmaksātu papildatvaļinājumu un atvaļinājuma pabalstu.
Motivācijas vēstule, CV un izglītību apliecinošas dokumentu kopijas iesniedzamas Valkas novada pašvaldībā – Beverīnas ielā 3, Valkā, Valkas novadā, iesniedzot tās Priekšsēdētāja sekretariāta sekretārei vai elektroniski nosūtot dokumentus Valkas novada pašvaldības Personāla nodaļas vadītājai A.Ārgalei – arita.argale@valka.lv
Sīkāka informācija, zvanot – tālr.: 20234413.
Pamatojoties uz Vispārīgo datu aizsardzības regulu (Eiropas Parlamenta un Padomes regula (ES) 2016/679), Valkas novada pašvaldība informē, ka pieteikuma dokumentos norādītie personas dati tiks apstrādāti, lai nodrošinātu tikai personāla atlases norisi.
Valkas novada pašvaldība (reģ.Nr. 90009114839) konkursa kārtībā uz nenoteiktu laiku aicina darbā Valkas – Valgas sadarbības koordinatoru (kods pēc profesiju klasifikatora – 3343 06).
Darba pamatpienākumi:
- koordinēt informācijas apmaiņu starp Valkas un Valgas pašvaldībām;
- organizēt un piedalīties Valkas – Valgas pašvaldību kopējās sanāksmēs, pasākumos un projektos;
- organizēt Valkas – Valgas pašvaldību sanāksmes, nodrošināt sanāksmju norisi, nosūtīt iesaistītajām personām nepieciešamo informāciju un materiālus par sanāksmēm vai plānotajiem pasākumiem;
- kārtot lietvedības dokumentus – izstrādāt sanāksmju darba kārtību, veikt sanāksmju protokolēšanu un citu nepieciešamo materiālu apkopošanu izskatīšanai sanāksmēs, nodrošinot dokumentu saglabāšanu atbilstoši arhīva un lietvedības prasībām,
- tulkot pašvaldību sadarbībai nepieciešamo informāciju no latviešu uz igauņu un no igauņu uz latviešu valodu;
- organizēt informatīvo materiālu (preses relīzes, informatīvie materiāli par jebkuru sadarbības tēmu) sagatavošanu un izplatīšanu latviešu un igauņu valodās;
- piedalīties Latvijas – Igaunijas pārrobežu sadarbības projektu sagatavošanas procesā un īstenošanā;
- piedalīties kopīgu publisku pasākumu un aktivitāšu, kas veicina sadarbību starp pašvaldību iedzīvotājiem, organizēšanas procesā;
- koordinēt Valkas un Valgas sadarbību pārvaldības, attīstības, ekonomikas, kultūras, sporta, izglītības, tūrisma jomās ar mērķi veicināt Valkas/Valgas sociāli ekonomisko attīstību un starptautisko atpazīstamību;
- koordinēt darbības, kas saistītas ar Valkas - Valgas kopīgās tīmekļa vietnes visitvalgavalka.com un saistīto sociālo mediju kanālu pārvaldību, izstrādi un satura veidošanu;
Prasības pretendentiem:
- Amatam atbilstoša izglītība;
- Labas analītiskās, organizatoriskās un komunikācijas prasmes;
- Ļoti labas latviešu un igauņu valodas zināšanas, angļu un krievu valodu zināšanas tiks uzskatītas par priekšrocību;
Piedāvājam:
- Atbildīgu un interesantu darbu dinamiskā darba vidē;
- Stabilu atalgojumu -1370.00 euro (bruto) mēnesī;
- Sociālās garantijas;
- Apmaksātu papildatvaļinājumu.
Iesniedzamie dokumenti:
- Pieteikuma vēstule;
- Pretendenta CV;
- Izglītības dokumentu, sertifikātu u.c. dokumentu kopijas.
Nepieciešamos dokumentus ar norādi “Valkas – Valgas sadarbības koordinators” iesūtīt elektroniski Valkas novada pašvaldības Personāla nodaļas vadītājai A.Ārgalei uz e-pastu: arita.argale@valka.lv.
Tel. informācijai: 20234413
Pamatojoties uz Vispārīgo datu aizsardzības regulu (Eiropas Parlamenta un Padomes regula (ES) 2016/679), Valkas novada pašvaldība informē, ka pieteikuma dokumentos norādītie personas dati tiks apstrādāti, lai nodrošinātu tikai personāla atlases norisi.
Valka municipality (reg. No. 90009114839) is looking for the Valka-Valga co-operation coordinator (profession code according to the classification - 3343 06) for an non-fixed period.
Basic job responsibilities:
Requirements for applicants:
We offer:
Documents to be submitted:
Send the necessary documents with the indication “Valka - Valga Cooperation Coordinator” electronically to the head of the Personnel Department of Valka Municipality to e-mail: arita.argale@valka.lv.
Tel. for information: 20234413
Based on the General Data Protection Regulation (Regulation (EU) 2016/679 of the European Parliament and of the Council), Valka Municipality informs that the personal data indicated in the application documents will be processed only to ensure the selection process.
Valka vald (reg nr 90009114839) võtab tähtajatu tööajaga tööle Valga-Valka koostöö koordinaatori (kutsekood klassifikaatori järgi - 3343 06).
Peamised tööülesanded:
Nõuded kandideerijale:
Omaltpoolt pakume:
Esitatavad dokumendid:
Kandideerimiseks vajalikud dokumendid saata elektrooniliselt Valka valla personaliosakonna juhataja e-postile arita.argale@valka.lv märksõnaga “Valka-Valga koostöö koordinaator”
Täpsemat informatsiooni saab telefoni +371 2023 4413
Lähtuvalt Euroopa Parlamendi ja nõukogu isikuandmete kaitse üldmäärusest (EL) 2016/679, kasutab Valka vald kandideerimisdokumentides märgitud isikuandmeid üksnes värbamisprotsessi läbiviimiseks.
Valkas pirmsskolas izglītības iestāde (reģ.Nr. 4401903356) uz noteiktu laiku aicina darbā pirmsskolas mūzikas skolotājas/us (kods pēc profesiju klasifikatora – 2342 02). Darba vietas adrese Ausekļa iela 44, Valka.
Darba pamatpienākumi:
Prasības pretendentiem:
Piedāvājam:
Iesniedzamie dokumenti:
Pretendentiem iesniedzamos dokumentus līdz 2022.gada 1.septembrim sūtīt uz e-pastu: inta.kruska@valka.lv
Tel. informācijai: 28343765
Informējam, ka pieteikuma dokumentos norādītie personas dati tiks apstrādāti, lai nodrošinātu izsludinātā konkursa atlases norisi atbilstoši fizisko personu datu aizsardzības regulējuma prasībām.
Valkas novada Pašvaldības policija (reģ.Nr. 90010993513) uz nenoteiktu laiku aicina darbā Pašvaldības policijas inspektoru uz 0.5 slodzi (kods pēc profesiju klasifikatora –3355 14 ).
Darba pamatpienākumi:
Prasības pretendentiem:
Piedāvājam:
Iesniedzamie dokumenti:
Pretendentiem iesniedzamos dokumentus sūtīt uz e-pastu: diana.juga@valka.lv
Tel. informācijai: 26370198
Pamatojoties uz Vispārīgo datu aizsardzības regulu (Eiropas Parlamenta un Padomes regula (ES) 2016/679), Valkas novada pašvaldība informē, ka pieteikuma dokumentos norādītie personas dati tiks apstrādāti, lai nodrošinātu tikai personāla atlases norisi.
Valkas Jāņa Cimze ģimnāzija ( reģ.nr. 90009114839) aicina darbā pirmsskolas un sākumskolas pedagogu ( kods pēc profesiju klasifikatora: pirmsskolas izglītības skolotājs 2342 01; sākumizglītības skolotāja 2341 02)
Darba vietas adrese-Ausekļa iela 5, Valka
Darba pamatpienākumi:
veikt skolotāja pienākumus;
Piedāvājam:
likme no 950- 1000 euro mēnesī
labus darba apstākļus
Prasības pretendentam:
∙ izglītība atbilstoši Ministru kabineta noteikumiem Nr.569 “Noteikumi par pedagogiem nepieciešamo izglītību un profesionālo kvalifikāciju un pedagogu profesionālās kompetences pilnveides kārtību”;
∙ sadarbspējīgs Covid 19 sertifikāts – saskaņā ar Ministru kabineta 2021. gada 9. oktobra rīkojuma Nr. 720 “Par ārkārtējās situācijas izsludināšanu” 5.3. punktu un Ministru kabineta 2021. gada 28. septembra noteikumu Nr. 662 “Epidemioloģiskās drošības pasākumi Covid-19 infekcijas izplatības ierobežošanai” 104. punktu;
∙ augsta atbildības sajūta, precizitāte;
∙ prast plānot un organizēt savu darbu.
Plašāka informācija : dir.vietniece A.Kušķe 28300964 vai vjcgimnazija@gmail.com
SIA “VTU VALMIERA” aicina darbā autobusa vadītāju Valkas autoostā.
DARBA PIENĀKUMI:
pasažieru kvalitatīva apkalpošana
PRASĪBAS PRETENDENTIEM:
UZŅĒMUMS PIEDĀVĀ:
CV un pieteikuma vēstuli ar norādi vakancei „Autobusa vadītājs Valkas autoostā” lūdzam iesniegt:
Informācijai 25908243
* Iesniegtos personas datus SIA “VTU VALMIERA” izmantos, lai konkursa kārtībā noteiktu vakancei atbilstošāko kandidātu. Ja kandidāts vēlas, lai viņa personas dati tiktu saglabāti SIA “VTU VALMIERA” iekšējā datu bāzē ar mērķi tos apstrādāt citos SIA “VTU VALMIERA” personāla atlases konkursos, tad pieteikumā vakancei lūdzam kandidātam norādīt savu piekrišanu personas datu saglabāšanai.
Citas aktuālās vakances:
Profesijas kods – 3355 29
Galvenie amata pienākumi:
- veikt pasākumus sabiedriskās kārtības un ceļu satiksmes drošības nodrošināšanā, likumpārkāpumu novēršanā sabiedriskās vietās, uz valsts un pašvaldību autoceļiem, ūdenstilpnēm, atbilstoši Valsts policijas Patruļpolicijas darba organizācijas noteikumiem;
- operatīvi reaģēt uz sabiedriskās kārtības un ceļu satiksmes pārkāpumiem, kā arī citiem likumpārkāpumiem, normatīvos aktos noteiktā kārtībā veikt likumpārkāpēju aizturēšanu, atbilstoši kompetencei veikt personu un transportlīdzekļu meklēšanas pasākumus;
- veikt sabiedriskās kārtības, ceļu satiksmes noteikumu pārkāpumu, ceļu satiksmes negadījumu kā arī citu materiālu dokumentālu noformēšanu atbilstoši normatīvo aktu prasībām;
- veikt aizturēto, apcietināto un notiesāto personu konvojēšanu atbilstoši Valsts policijas aizturēto, apcietināto un notiesāto personu konvojēšanas noteikumiem un starpresoru vienošanās prasībām;
- veikt īslaicīgās aizturēšanas vietas telpu un īslaicīgā aizturēšanas vietā ievietoto aizturēto, apcietināto, notiesāto, administratīvi aizturēto un arestēto, kā arī Imigrācijas likumā noteiktajā kārtībā aizturēto personu uzraudzību, novērošanu un apsardzību, atbilstoši Valsts policijas īslaicīgās aizturēšanas vietu darba organizācijas noteikumiem, Aizturēto personu turēšanas kārtības likumam;
- savas kompetences ietvaros veikt informācijas apstrādi un ievadi datu bāzēs, nepieciešamības gadījumā veikt korekcijas konkrētajās datu bāzēs, tādējādi nodrošinot maksimāli precīzas informācijas esamību un pieejamību. Pēc nepieciešamības elektroniskā veidā sagatavot pārskatus un atskaites.
Prasības pretendentiem:
- atbilstība Iekšlietu ministrijas sistēmas iestāžu un Ieslodzījuma vietu pārvaldes amatpersonu ar speciālajām dienesta gaitas likuma 4. un 7. pantā noteiktajām prasībām;
- profesionālā izglītība (2.profesionālās kvalifikācijas līmenis), tiesību zinātnes, civilā un militārā aizsardzība;
- zināšanas lietošanas līmenī informācijas tehnoloģijās un informācijas sistēmās;
- spēja sazināties valsts valodā un vismaz vienā svešvalodā;
- B kategorijas vadītāja apliecība.
Piedāvājam:
- darba vietu izvēlētajā iecirknī ar pilnas slodzes darba laiku;
- atalgojumu no 849,00 EUR (zemākā mēnešalga) līdz 949,00 EUR, kas var mainīties, ņemot vērā papildus kritērijus (izdiena);
- sociālās garantijas;
- interesantu un dinamisku darbu;
- profesionālu izaugsmi;
- kvalifikācijas celšanas iespējas.
Darba vietas adrese:
Valkas iecirknis – Tālavas iela 4, Valka, LV-4701
Pieteikšanās :
Motivētu pieteikuma vēstuli, Dzīves aprakstu (Curriculum Vitae) (Eiropass formā) un izglītību apliecinošu dokumentu kopiju/-as sūtīt uz elektroniskā pasta adresi cv@vidzeme.vp.gov.lv, informācija pa tālruni 64202911.
Pamatojoties uz Eiropas Parlamenta un Padomes regulas (ES) 2016/679 par fizisko personu aizsardzību attiecībā uz personas datu apstrādi un šādu datu brīvu apriti un ar ko atceļ Direktīvu 95/46 EK (Vispārīgā datu aizsardzības regula) 13.pantu, Valsts policija informē, ka:
1) jūsu pieteikuma dokumentos norādītie personas dati tiks apstrādāti, lai nodrošinātu šīs pretendentu atlases norisi un iesūtot CV un pieteikuma vēstuli, persona piekrīt tās datu apstrādei personāla atlases vajadzībām;
2) iepriekš minētās jūsu personas datu apstrādes pārzinis ir Valsts policijas Vidzemes reģiona pārvalde, kontaktinformācija: Rīgas iela 50, Valmiera, LV-4201.
DARBA APRAKSTS
Galdniecības uzņēmums SIA "WEGA" piedāvā darbu iekšdarbu meistaram. Komandējuma braucieni uz Vāciju. Darbs dažādiem interjera specprojektiem. mēbeļu detaļu montāžu, remontu finiša darbi - špaktelēšana, slīpēšana, krāsošana, apdares materiālu uzstādīšana, grīdas kājlīstu uzstādīšana u.tml.
Prasības: Pieredze celtniecības darbos. Priekšrocība vācu vai angļu valodas zināšanas.
Sagaidām: godīgumu, precizitāti un atbildības sajūtu.
Nodrošinām: Sociālās garantijas, patstāvīgu konkurētspējīgu atalgojumu, izaugsmes iespējas. Atalgojums sākot no 10 EUR/h (bruto).
Darba vieta: Zaļkalni, Kārķi, Kārķu pagasts, Valkas novads, LV-4716
Noderēs arī:
- B kategorijas autovadītāja apliecība.
Informācija pa tālruni: +37129151072
CV sūtīt uz e-pastu: gatis.veveris@gmail.com
DARBA APRAKSTS
Galdniecības uzņēmums SIA "WEGA" piedāvā darbu mēbeļu galdniekam. Darbs ar lamināta, finierētajām, masīvkoka mēbelēm un dažādiem specprojektiem.
Prasības: Pieredze mēbeļu ražošanā, jāprot izgatavot mēbeles pēc dotās skices- rasējuma.
Nodrošinām: Sociālās garantijas, patstāvīgu konkurētspējīgu atalgojumu, izaugsmes iespējas. Atalgojums sākot no 8 EUR/h (bruto).
Sagaidām: godīgumu, precizitāti un atbildības sajūtu.
Darba vieta: Zaļkalni, Kārķi, Kārķu pagasts, Valkas novads, LV-4716
Informācija pa tālruni: +37129151072
CV sūtīt uz e-pastu: gatis.veveris@gmail.com
Galdniecības uzņēmums SIA "WEGA" piedāvā darbu rasētājam. Darba pienākums izstrādāt rasējumus atbilstoši interjera dizainera radošajai koncepcijai (tehniskie plāni, griezumi, mezgli u.c.) un nodošana ražošanas daļai. Izstrādāto projektu uzraudzība un komunikācija ar dizaineru un ražošanas darbiniekiem.
Nodrošinām: Sociālās garantijas, patstāvīgu konkurētspējīgu atalgojumu, izaugsmes iespējas. Atalgojums sākot no 8 EUR/h (bruto).
Sagaidām: godīgumu, precizitāti un atbildības sajūtu.
Darba vieta: Zaļkalni, Kārķi, Kārķu pagasts, Valkas novads, LV-4716
Informācija pa tālruni: +37129151072
CV sūtīt uz e-pastu: gatis.veveris@gmail.com
“Stora Enso” - ražošanas uzņēmums Smiltenes novadā, kas izstrādā un rada risinājumus, izmantojot koksni un biomasu plašam nozaru lokam visā pasaulē, aicina savā komandā vides un energo procesu vadītāju.
Pienākumi:
Prasības:
Piedāvājums:
Pieteikties: https://bit.ly/ENV-MAN-001
Vakance atvērta līdz 2023.gada 2. februārim.
SIA “ZAAO”,
VRN 44103015509,
ir atkritumu apsaimniekošanas uzņēmums, kas sniedz kvalitatīvus pakalpojumus Ziemeļvidzemes reģionā, veicinot ilgtspējīgu attīstību Latvijā, piedāvājot mūsdienīgus un atbildīgus resursu pārvaldības risinājumus cilvēkam un videi.
Aicinām pievienoties komandai
Atkritumvedēja vadītāju
(8332 01)
Mēs piedāvājam:
- Pilnu darba slodzi, normālo darba laiku ar summētā darba laika organizāciju četru mēnešu pārskata periodā;
- Labus darba apstākļus;
- Bruto atalgojumu no 1360.00 mēnesī;
- Piemaksu par papildus darba apjomu;
- Degvielas izdevumu kompensāciju darbinieka nokļūšanai uz darbu;
- Sociālās garantijas;
- Kvalifikācijas celšanas iespējas;
- Nelaimes gadījumu apdrošināšana uzsākot darbu;
- Veselības apdrošināšana pēc pārbaudes laika beigām.
Darba pienākumi:
- Sadzīves atkritumu, lielgabarīta atkritumu un šķiroto atkritumu savākšana;
- Ievērot darba drošības noteikumus, pārvietojot konteinerus (smags fizisks darbs) un strādājot ar hidrauliskajiem manipulatoriem;
- Uzturēt automašīnu tehniski labā stāvoklī un savlaicīgi ziņot par tehniskajiem bojājumiem.
Prasības:
- Vidējā vai vidējā speciālā izglītība;
- C kategorijas autovadītāja apliecība; 95 kods;
- Vismaz viena gada pieredze automašīnas vadīšanā;
- Vēlama pieredze darbā ar hidrauliskajiem manipulatoriem;
- Labas tehniskās zināšanas;
- Prasme rīkoties ārkārtas situācijās;
- Komunikācijas prasmes, kas orientētas uz klientu apkalpošanu;
- Prasme pielietot darbā tehnisko inventāru;
- Organizatoriskās prasmes.
Pieteikties: CV (dzīves apraksts) lūdzam iesniegt personīgi Rīgas ielā 32, Personāla daļā vai sūtīt e-pastā darbs@zaao.lv. Tālrunis uzziņai 26207402. Pieteikumus gaidām līdz 2023.gada 17.februārim.
Informējam, ka Jūsu pieteikumu dokumentos norādītie personas dati tiks apstrādāti, lai nodrošinātu šī atlases konkursa norisi. Personas datu apstrādes pārzinis ir SIA “ZAAO”, Rīgas iela 32, Valmiera, LV-4201
SIA “ZAAO”,
VRN 44103015509,
ir atkritumu apsaimniekošanas uzņēmums, kas sniedz kvalitatīvus pakalpojumus Ziemeļvidzemes reģionā, veicinot ilgtspējīgu attīstību Latvijā, piedāvājot mūsdienīgus un atbildīgus resursu pārvaldības risinājumus cilvēkam un videi.
Aicinām pievienoties komandai
Otrreizējo izejvielu šķirotāju (9612 01)
Reģionālajā atkritumu apsaimniekošanas centrā "Daibe"
Mēs piedāvājam:
- Pilnu darba slodzi, normālo darba laiku;
- Labus darba apstākļus;
- Bruto atalgojums no 750.00 līdz 1000 EUR mēnesī;
- Sociālās garantijas;
- Nelaimes gadījumu apdrošināšana;
- Veselības apdrošināšana pēc pārbaudes laika.
Darba pienākumi:
- Veikt otrreizējo izejvielu šķirošanu atbilstoši noteiktajām prasībām;
- Ievērot darba aizsardzības un drošības tehnikas prasības;
- Strādājot lietot darba apģērbu un individuālos aizsardzības līdzekļus.
- Prasme pielietot darbā tehnisko inventāru.
Prasības:
- Vismaz pamatizglītība;
- Prasme rīkoties ārkārtas situācijās;
- Komunikācijas prasmes.
Pieteikties: CV (dzīves apraksts) lūdzam sūtīt e-pastā darbs@zaao.lv vai iesniegt personīgi Valmieras birojā, Rīgas ielā 32, Personāla daļā līdz 2023.gada 17.februārim.
Tālrunis uzziņām 26207402
Papildus informācija:
Uzņēmums nodrošina darbinieku nogādāšanu uz/no darba šādos maršrutos:
- Zilaiskalns- Rubene-Daibe
- Valmiera-Rubene-Daibe
- Straupe-Rozula-Daibe
- Cēsis-Raiskums-Auciems- Stalbe-Daibe
Informējam, ka Jūsu pieteikuma dokumentos norādītie personas dati tiks apstrādāti, lai nodrošinātu šī atlases konkursa norisi. Personas datu apstrādes pārzinis ir SIA “ZAAO”, Rīgas iela 32, Valmiera, LV-4201.
Sveiks, pozitīvais un čaklais darbiniek!
Tirgus un sabiedriskās domas pētījumu centrs SKDS meklē tieši Tevi! Piedāvājam intervētāja vakanci vērienīgā, starptautiskā pieaugušo kompetenču novērtēšanas pētījumā (PIAAC). Šis pētījums Latvijā notiek pirmo reizi un ir visplašākais pieaugušo prasmju pētījums pasaulē. Uzrunāto cilvēku atsaucība dalībai pētījumā ir ļoti svarīga, jo tas ir ieguldījums Latvijas situācijas izzināšanā un uzlabošanā. Darbs Rīgā vai citās Latvijas teritorijās, iespēja labi nopelnīt. Kontakttālrunis: 27741893
Darba pienākumi:
- iedzīvotāju mudināšana un pārliecināšana piedalīties pētījumā;
- iedzīvotāju intervēšana konkrētās adresēs;
- iegūto atbilžu ievadīšana datorā.
Prasības:
- pozitīva attieksme;
- teicamas saskarsmes prasmes;
- augsta stresa noturība;
- augsta atbildības sajūta;
- precizitāte un spēja plānot savu laiku;
- prasme rīkoties ar planšetdatoru;
- valsts valodas zināšanas;
- citu valodu zināšanas tiks uzskatītas par priekšrocību;
- savs auto un B kategorijas vadītāja apliecība tiks uzskatīta par priekšrocību.
Piedāvājam:
- darbu dzīvesvietas pilsētā vai novadā;
- divu dienu apmaksātas mācības Rīgā;
- jaudīgu atbalsta komandu;
- regulāru darbu 4-6 mēnešu garumā starptautiskā pētījumā ar iespēju turpināt darbu citos pētījumos pēc minētā pētījuma noslēgšanas;
- atalgojumu atbilstoši paveiktajam
600-1400 eur mēnesī un vairāk (neto);
- iespējas sevi pilnveidot, apgūt jaunas iemaņas un zināšanas;
- elastīgu darba laiku;
- apmaksātus pasta un transporta izdevumus darba izpildei.
VSIA “Strenču psihoneiroloģiskā slimnīca” aicina darbā uz noteiktu laiku:
SABIEDRISKO ATTIECĪBU SPECIĀLISTU
Prasības pretendentam:
Darba pienākumi:
Piedāvājam:
Darba līgumu piedāvājam slēgt uz noteiktu laiku.
Darba samaksa (bruto) – mēnešalga no 1230.00 EUR.
Pretendenti aicināti pieteikties, iesniedzot motivācijas vēstuli un profesionālās darbības aprakstu (CV) sūtot uz e-pastu - svetlana.karanikova@strencupns.lv vai pa pastu uz adresi - Valkas iela 11, Strenči, Valmieras novads, LV-4730, ar norādi vakancei “Sabiedrisko attiecību speciālists” līdz 17.02.2023.
Jautājumu gadījumā zvanīt VSIA “Strenču psihoneiroloģiskā slimnīca” personāla vadītājai Svetlanai Karaņikovai, tālr. 25480530.
1) Pieteikuma dokumentos norādītie personas dati tiks apstrādāti, lai nodrošinātu šīs atlases konkursa norisi.
2) Personas datu apstrādes pārzinis ir VSIA “Strenču psihoneiroloģiskā slimnīca”, kontaktinformācija: Valkas ielā 11, Strenčos, Valmieras novadā, LV -4730, e-pasts: info@strencupns.lv.
Papildu informāciju par personas datu apstrādi jūs varat iegūt interneta mājas lapā: https://strencupns.lv/
VSIA “Strenču psihoneiroloģiskā slimnīca” aicina pastāvīgā darbā:
DIENAS STACIONĀRA VISPĀRĒJĀS APRŪPES MĀSU
Prasības pretendentam:
· vidējā profesionālā, 1.līmeņa augstākā vai augstākā izglītība veselības aprūpē;
· reģistrācija Ārstniecības personu valsts reģistrā;
· valsts valodas zināšanu atbilstība Latvijas Republikas normatīvo aktu prasībām;
· emocionāla noturība, teicamas empātijas spējas un tolerance;
· augsta atbildības sajūta, teicamas komunikācijas un saskarsmes prasmes;
· prasme strādāt komandā un organizēt pienākuma izpildi;
· orientācija uz rezultātu un risinājumu meklēšanu;
· spēja pieņemt patstāvīgus un uz attīstību vērstus lēmumus;
· spēja vadīt kolektīvu, uzņemties iniciatīvu;
· prasme strādāt ar datoru pieredzējuša lietotāja līmenī.
Darba pienākumi:
· organizēt, vadīt, kontrolēt Dienas stacionāra darba izpildi;
· pieņemt apmeklētājus;
· nodrošināt kompetentu un lietišķu atbilžu sniegšanu klātienē, pa tālruni un e-pastu par risināmajiem jautājumiem, sniegtajiem pakalpojumiem, to saņemšanas kārtību;
· nodrošināt Dienas stacionāra pakalpojuma saņēmušo pacientu datu ievadi statistikai un apmaksai;
· ievadīt pacientu talonus sistēmā;
· sadarbībā ar ambulatorajiem psihiatriem un rehabilitācijas centra “Rasa” organizēt pacientu plūsmu un pierakstīšanos uz pakalpojuma saņemšanu;
· veikt pacientu psihoedukāciju;
Piedāvājam:
· profesionālās izaugsmes iespējas, attīstot un pilnveidojot prasmes;
· darbu profesionālā kolektīvā;
· atbildīgu, dinamisku un interesantu darbu;
· iespējas realizēt jaunas idejas;
· teicamus darba apstākļus sakārtotā vidē;
· ģimenei draudzīgs darba devējs, ilgtspējas indeksa zelta kategorijas laureāts;
· stabilu atalgojumu, veselības apdrošināšanu pēc 6 mēnešu darba slimnīcā un citus labumus atbilstoši iekšējos normatīvos noteiktajam:
· Iespēja pretendēt uz kompensāciju Veselības ministrijas īstenotā Eiropas Sociālā fonda projektā “Ārstniecības un ārstniecības atbalsta personu pieejamības uzlabošana ārpus Rīgas” (strādājot pilnu darba slodzi). Vairāk informācija par projektu pieejama šeit : talakizlitiba.lv
Darba līgumu piedāvājam slēgt uz nenoteiktu laiku, normālais darba laiks, 5 dienu darba nedēļa no 08:00-16:30.
Darba samaksa (bruto) – mēnešalga 1580.00 EUR.
Atbilstoši VSIA “Strenču psihoneiroloģiskā slimnīca” iekšējiem normatīvajiem aktiem un darba vides risku novērtējumam ir noteiktas piemaksas:
· par darbu īpašos apstākļos – 10% no noteiktās mēnešalgas;
· par darba stāžu ārstniecībā (ārstniecības personām, kurām darba stāžs ārstniecībā no 5 līdz 21 un vairāk gadu) – 1-5% no noteiktās mēnešalgas.
Pretendenti aicināti pieteikties, iesniedzot motivācijas vēstuli un profesionālās darbības aprakstu (CV) sūtot uz e-pastu - svetlana.karanikova@strencupns.lv vai pa pastu uz adresi - Valkas iela 11, Strenči, Valmieras novads, LV-4730, ar norādi vakancei “Dienas stacionāra vispārējās aprūpes māsa” līdz 25.02.2023.
Jautājumu gadījumā zvanīt VSIA “Strenču psihoneiroloģiskā slimnīca” personāla vadītājai Svetlanai Karaņikovai, tālr. 25480530.
1) Pieteikuma dokumentos norādītie personas dati tiks apstrādāti, lai nodrošinātu šīs atlases konkursa norisi.
2) Personas datu apstrādes pārzinis ir VSIA “Strenču psihoneiroloģiskā slimnīca”, kontaktinformācija: Valkas ielā 11, Strenčos, Valmieras novadā, LV -4730, e-pasts: info@strencupns.lv.
Papildu informāciju par personas datu apstrādi jūs varat iegūt interneta mājas lapā: https://strencupns.lv/
Starptautisks aizsardzības industrijas uzņēmums SIA “Defence Partnership Latvia” aicina pievienoties komandai MEHĀNIĶI.
Pienākumi:
Prasības:
2 gadu pieredze automehāniķa darbā;
Mehāniķa izglītība;
Zināšanas par transportlīdzekļu mehānismiem un to uzbūvi;
Zināšanas par transportlīdzekļu diagnostikas sistēmām un metodēm;
Pieredze darbā ar tehnisko dokumentāciju, darba instrukcijām un rasējumiem, kā arī 3D modeļiem, tiks uzskatīts par priekšrocību;
Militārais dienests tiks uzskatīts par priekšrocību;
Teicamas latviešu valodas zināšanas;
Labas angļu valodas zināšanas (B līmenis) tiks uzskatīts par priekšrocību;
C kategorijas autovadītāja apliecība tiks uzskatīta par priekšrocību;
Iniciatīva un patstāvība, pildot darba pienākumus;
Augsta atbildības sajūta un precizitāte uzdevumu izpildē.
Piedāvājam:
Stabilu atalgojumu –1500-1700 EUR /Bruto;
Sociālās garantijas;
Interesantu un dinamisku darba vidi;
Darbu saliedētā kolektīvā;
Profesionālas pilnveidošanās un izaugsmes iespējas;
Darba vietu Cēsīs.
Ja redzi savu atbilstību amatam, sūti mums savu CV ar norādi – Mehāniķa amatam uz epastu: agnese.zvirbule@patriagroup.com
Mēs sazināsimies ar tiem kandidātiem, kuri tiks izvirzīti atlases procesa nākamajai kārtai.
Nosūtot pieteikumu Jūs piekrītu, ka SIA “Defence Partnership Latvia” ir tiesības veikt Jūsu pieteikuma dokumentā minēto personas datu apstrādi atlases procesa ietvaros.