06.03.2013
Iespēja uzslavēt labu servisu
Otro gadu Vidzemes slimnīca ir iesaistījusies kampaņā „Uzslavē labu servisu!”, kas jau devīto gadu marta mēnesī notiek visā Latvijā. Kampaņas būtība ir aicinājums sabiedrībai – novērtēt pozitīvo mums apkārt un uzslavēt par labu apkalpošanu, labāku problēmas risinājumu vai vienkārši smaidu. Kampaņas dalībniekus vērtēs un savu atzinumu sniegs arī nozares profesionāļi – kvalitatīvajā pētījumā piedalās DIVE Latvija, Latvijas Tirdzniecības un rūpniecības kameras (LTRK) eksperti un Latvijas Informācijas un komunikācijas tehnoloģijas asociācijas eksperti. Sākot ar 1.martu Vidzemes slimnīcas pacienti un klienti savu labo pieredzi var izteikt trīs veidos: •    ierakstot pozitīvo atsauksmi www.uzslave.lv; •    zvanot uz informatīvo tālruni 1188; •    aizpildot anketu un ievietojot īpašā aptaujas kastē, kas novietota ambulatorās nodaļas reģistratūrā 1.stāvā. Visi uzslavēšanas kanāli būs pieejami līdz 31.martam. Iegūtie rezultāti tiks apkopoti un 12.aprīlī nosaukti uzņēmumi un iestādes, kas saņēmuši visvairāk uzslavu. Benita Brila, Vidzemes slimnīcā
Rakstam vēl nav pievienoti komentāri.