19.02.2013
Iespēja pacientiem izteikt viedokli
Kā informē nodibinājuma „Pacientu ombuds” biroja vadītāja Dace Līkanse, tagad arī Vidzemes slimnīcas Valkā pacientiem un apmeklētājiem ir iespēja izteikt savu viedokli par saņemto pakalpojumu. Ambulatorās nodaļas reģistratūrā ir novietotas atsauksmju veidlapas (ierosinājumiem, labajiem vārdiem, atsauksmēm un arī sūdzībām) un pielikta pastakastīte, kur atstāt aizpildītās anketas. Pacienti tiek aicināti izteikt savus novērojumus, viedokli par ārstniecības iestādi un tās darbiniekiem. Turpat atrodama informācija par to, kā sazināties ar Pacientu ombudu: zvanot pa tālr.28646268 vai rakstot e-pastu: ombuds[uz]pacientuombuds[punkts]lv „Pacientu ombuds” ir Vidzemes slimnīcas sadarbības partneris kopš 2010.gada. Organizācijas speciālisti konsultē, palīdz rast risinājumus, sniedz ieteikumus veselības aprūpes organizācijas, kvalitātes, pacientu tiesību jautājumos gan pacientiem, gan mediķiem un nozares speciālistiem. Benita Brila, Vidzemes slimnīcā
Rakstam vēl nav pievienoti komentāri.