22.12.2021
Ražošanas teritorijas būvniecības darbi objektā “Līdumi” noslēgušies

2021. gada 21. decembrī tika parakstīts pieņemšanas - nodošanas akts starp Valkas novada pašvaldību un būvnieku SIA “PRO DEV”. Būvniecības darbi projekta “Ražošanas teritorijas izveide uzņēmējdarbības attīstībai Valkas novadā” (Nr. 3.3.1.0/20/I/016) ietvaros ir pabeigti. Būvdarbu būvuzraudzību veica SIA “Marčuks” un būvdarbu autoruzraudzību veica būvprojekta izstrādātājs SIA “VV Projekts”.

 

Tad, kad Valkas novada būvvalde ražošanas teritoriju pieņems ekspluatācijā, teritorijā uzņēmējdarbību varēs uzsākt ZS “Jasmīni”, kas ieguva nomas tiesības uz šo teritoriju.

 

Projekta ietvaros ir izveidota ražošanas teritorija Valkas novada Kārķu pagastā daļā no zemes gabala “Līdumi” (kadastra Nr. 9466 005 0287), uzbūvējot jaunu ražošanas ēku un ar to saistīto infrastruktūru. Projekta mērķis ir palielināt privāto investīciju apjomu Valkas novadā, veicot ieguldījumus komercdarbības attīstībai atbilstoši pašvaldības attīstības programmā noteiktajai teritorijas ekonomiskajai specializācijai un balstoties uz komersantu vajadzībām. Projekta īstenošanas laiks no 2021. gada 13. janvāris līdz 2022. gada 12. janvāris. Projekts tiek īstenots 3.3.1.specifiskā atbalsta mērķa “Palielināt privāto investīciju apjomu reģionos, veicot ieguldījumus uzņēmējdarbības attīstībai atbilstoši pašvaldību attīstības programmās noteiktajai teritoriju ekonomiskajai specializācijai un balstoties uz vietējo uzņēmēju vajadzībām” 2. atlases kārtas “Ieguldījumi uzņēmējdarbībai nozīmīgā infrastruktūrā reģionālas nozīmes attīstības centru pašvaldībās” ietvaros.

 

Kopējās projekta izmaksas 250 198,28 EUR, t.sk., attiecināmās izmaksas 233 467,11 EUR. 160 000,00 EUR ir ERAF finansējums, 8 026,12 EUR valsts budžeta dotācija un Valkas novada domes līdzfinansējums 82 172,16 EUR.

 

 

Informāciju sagatavoja:

Toms Simtiņš

Attīstības un plānošanas nodaļas

Projektu vadītājs

Mob. tālr.: 25625455

E-pasts: toms.simtins@valka.lv

 

 

 

 

 

 

Rakstam vēl nav pievienoti komentāri.