22.03.2019
Valkā SEB bankas mobilās filiāles pakalpojumiem liela iedzīvotāju atsaucība

19. un 20. martā Valkas novada Valsts un pašvaldības vienotā klientu apkalpošanas centra (VPVKAC) telpās iedzīvotājiem bija iespēja klātienē saņemt pakalpojumus, kurus nodrošināja SEB bankas mobilā filiāle.

 

No februāra līdz marta sākumam VPVKAC sadarbībā ar SEB banku veica iedzīvotāju aptauju, lai noskaidrotu Valkas novada iedzīvotāju nepieciešamību saņemt SEB bankas pakalpojumus klātienē, Valkā.

 

Atsaucība no iedzīvotāju puses bija liela un kopumā tika apkalpoti 96 iedzīvotāji. Novada iedzīvotāji ļoti atzinīgi novērtēja šo iespēju un vēlas, lai SEB bankas mobilā filiāle būtu Valkā regulāri.

 

SEB bankas mobilā filiāle deva iespēju klientiem saņemt visus ikdienas finanšu pakalpojumus, kas tradicionāli pieejami bankas filiālē (izņemot skaidras naudas darījumus). Tikšanās dienās iedzīvotājiem bija iespēja nomainīt kodu karti pret kodu kalkulatoru, atvērt kontu, iemācīties lietot internetbanku, mobilo aplikāciju, bez maksas pieslēgt vai atbloķēt internetbanku, aktualizēt personas datus, lai turpmāk attālināti pieteiktu bankas pakalpojumus.

 

Atgādinam, ka ikdienā Valkā par SEB bankas un Swedbank internetbankas lietošanu, kā arī pakalpojumiem, kas piesakāmi, izmantojot internetbanku, iedzīvotājus konsultē, sniedz atbalstu, Valkas novada VPVKAC speciālisti. 

 

 

Foto: I. Leitis

 

Informāciju sagatavoja:

Valkas novada domes

Sabiedrisko attiecību speciālists

Ivo Leitis

 

Rakstam vēl nav pievienoti komentāri.