12.03.2020
Valkas novada Valsts un pašvaldības vienotais klientu apkalpošanas centrs informē

Ņemot vērā valstī izsludināto ārkārtējo situāciju Covid-19 vīrusa dēļ, Valkas novada Valsts un pašvaldības vienotais klientu apkalpošanas centrs no šī gada 13. marta uz nenoteiktu laiku pārtrauc klientu apkalpošanu klātienē.

 

Tas nozīmē, ka, sākot no šī gada 13. marta, VPVKAC nesniegs klātienes pakalpojumus.

 

Iedzīvotāji šobrīd aktuālos VID pakalpojumus var saņemt elektroniski, VID Elektroniskajā deklarēšanas sistēmā, kā arī zvanot uz VID Konsultatīvo tālruni 67120000 vai arī uzdodot savu jautājumu rakstiski VID EDS sadaļā “Sarakste ar VID”. 

 

Informāciju par zemāk uzskaitīto valsts iestāžu e-pakalpojumiem un to lietošanu variet saņemt zvanot uz Valkas novada VPVKAC kontakttālruņiem : 66954878; 26442285; 28644365, vai sūtot savu jautājumu rakstiski uz e-pastu: valka@pakalpojumucentri.lv

  • Valsts ieņēmumu dienests
  • Valsts zemes dienests
  • Valsts darba inspekcija
  • Lauksaimniecības datu centrs
  • Uzņēmumu reģistrs
  • Lauku atbalsta dienests
  • Sociālās integrācijas valsts aģentūra
  • Veselības un darbspēju ekspertīzes ārstu valsts komisija
  • Būvniecības valsts kontroles birojs

 

Jau iepriekš pateicamies iedzīvotājiem par izpratni!

 

Informāciju sagatavoja:

Valkas novada VPVKAC vadītāja Baiba Vorobjeva

Rakstam vēl nav pievienoti komentāri.