18.01.2023
Valkas novada Valsts un pašvaldības vienotais klientu apkalpošanas centrs informē

Ar 2023.gada 10.janvāri Valkas novada Valsts un pašvaldības vienotā klientu apkalpošanas centrā (VPVKAC), Rīgas ielā 25, Valkā, klientus klātienē apkalpo Valsts tehniskās uzraudzības aģentūra.

 

Valsts tehniskās uzraudzības aģentūras inspektors klātienē apmeklētājus pieņem katru otrdienu plkst. 8:30 - 12:00 un 12:30 – 17:00 (pēc iepriekšēja pieraksta). Pieteikšanās - zvanot pa vienoto tālruni: 25594590 vai sazinoties elektroniski, rakstot uz e-pasta adresi: valmiera@vtua.gov.lv

 

Klātienē iespējams saņemt šādus pakalpojumus:

  • traktortehnikas vadītāja apliecības apmaiņa vai atjaunošana;
  • traktortehnikas vai tās piekabes īpašnieka maiņa;
  • traktortehnikas vai tās piekabes reģistrācija.

Kontakttālrunis: 29154976 Atis Zemešs vecākais inspektors

 

Ar 2023.gada 24.janvāri Valkas novada Valsts un pašvaldības vienotā klientu apkalpošanas centrā (VPVKAC), klientu apkalpošanu klātienē pārtrauc Valsts ieņēmumu dienests (VID).

 

Valsts ieņēmumu dienests skaidro: Attīstoties iedzīvotāju digitālajām prasmēm, aizvien mazāka kļūst nepieciešamība VID pakalpojumu klātienes pieteikšanai. Turklāt ievērojami VID resursi ir ieguldīti tieši VID informācijas tehnoloģiju attīstībā, kā rezultātā daudzi procesi ir automatizēti un praktiski visi pakalpojumi iedzīvotājiem pieejami attālināti, izmantojot VID Elektroniskās deklarēšanas sistēmu (turpmāk – EDS), tādējādi būtiski samazinot nepieciešamību, apmeklēt klientu apkalpošanas centrus klātienē.

 

Nodrošinot pakalpojumu elektronisko pieteikšanu arī tiem klientiem, kuriem trūkst digitālo prasmju vai dažādu iemeslu dēļ nav pieejams internets, kopš 2022. gada 15. marta VID veiksmīgi izmanto VPVKAC tīkla piedāvāto e-pilnvarotā pakalpojumu, kad VPVKAC darbinieks klienta vārdā EDS piesaka tādus pakalpojumus kā gada ienākumu deklarācijas iesniegšana un izmaiņu veikšana algas nodokļa grāmatiņas datos (algas nodokļa grāmatiņas iesniegšana galvenajā ienākuma gūšanas vietā, atvieglojumu par apgādājamiem reģistrēšana).

 

Tādējādi tiek īstenots Digitālās transformācijas pamatnostādnēs 2021.–2027. gadam noteiktais mērķis attīstīt “vienas pieturas aģentūras” principu, nodrošinot valsts pārvaldes pakalpojumu saņemšanu personai piemērotākajā, vienotā, lietotāja pieredzē balstītā veidā, kur klātienes pakalpojumi tiek sniegti ģeogrāfiski pieejamā vienotā, profesionālā tīklā.

 

Paplašinoties VPVKAC tīklam, valsts pakalpojumi kļūst pieejami plašam iedzīvotāju lokam, un šo pakalpojumu pieteikšanai nav nepieciešama VID darbinieku iesaiste VPVKAC darbībā.

 

Uzskatām, ka VARAM iesāktais “attālinātā ierēdņa” projekts, kas tiešsaistē videozvana režīmā iedzīvotājiem ļauj sazināties ar valsts iestādes darbinieku, būtiski palielinās valsts pakalpojumu pieejamību, ar laiku nodrošinot aizvien jaunu valsts pakalpojumu saņemšanu ar VPVKAC darbinieku starpniecību.

 

VID konsultatīvais tālrunis: 67120000

 

Valkas novada VPVKAC un Valkas novada Ērģemes pagasta VPVKAC speciālisti katru darba dienu sniedz informāciju par VID e-pakalpojumiem un atbalstu darbam portālā https://eds.vid.gov.lv Nodrošina e-pilnvarotā pakalpojumu.

 

Valkas novada Ērģemes pagasta VPVKAC iespējams pieteikt “attālinātā ierēdņa” pakalpojumu. Valsts ieņēmumu dienesta (VID) speciālistu padziļinātu tiešsaistes konsultāciju par kapitāla pieaugumu situācijās, kad tiek pārdots vai kā citādi jaunam īpašniekam nodots personīgais nekustamais īpašums.

 

 

Informāciju sagatavoja:

Baiba Vorobjeva,

Valkas novada VPVKAC vadītāja

Rakstam vēl nav pievienoti komentāri.