10.11.2020
VPVKAC darba organizācija ārkārtas situācijas laikā

Ņemot vērā valstī izsludināto ārkārtas situāciju Covid-19 vīrusa dēļ, Valkas novada Valsts un pašvaldības vienotais klientu apkalpošanas centrs no šī gada 9. novembra līdz 6. decembrim strādā attālināti, klientus klātienē apkalpo tikai pēc iepriekšēja pieraksta.

 

Tas nozīmē, ka, sākot no šī gada 9. novembra, lai saņemtu VPVKAC pakalpojumus klātienē, iepriekš jāpierakstās zvanot uz Valkas novada VPVKAC kontakttālruni 28644365 vai rakstot uz e-pastu: valka@pakalpojumucentri.lv

 

VPVKAC ārkārtas situācijas laikā strādā attālināti, informāciju par zemāk uzskaitīto valsts iestāžu e-pakalpojumiem un to lietošanu variet saņemt zvanot uz Valkas novada VPVKAC kontakttālruni, vai sūtot savu jautājumu rakstiski uz VPVKAC e-pastu

  • Valsts ieņēmumu dienests
  • Valsts zemes dienests
  • Valsts darba inspekcija
  • Lauksaimniecības datu centrs
  • Uzņēmumu reģistrs
  • Lauku atbalsta dienests
  • Sociālās integrācijas valsts aģentūra
  • Veselības un darbspēju ekspertīzes ārstu valsts komisija
  • Būvniecības valsts kontroles birojs

Valsts ieņēmumu dienests klientus klātienē Valkas VPVKAC apkalpo tikai pēc iepriekšēja pieraksta, pirmdienās un ceturtdienās. Pierakstīties uz klātienes konsultāciju var zvanot uz tālruni: 28644365

 

Valsts zemes dienests klientus klātienē Valkas VPVKAC apkalpo tikai pēc iepriekšēja pieraksta, ceturtdienās. Pierakstīties uz klātienes konsultāciju var zvanot uz tālruni: 64231795

 

Lauku atbalsta dienests klientus apkalpo attālināti, klienti saņemt konsultācijas un atbildes uz neskaidrajiem jautājumiem var:

  • zvanot uz klientu apkalpošanas tālruni 67095000 darba dienās no plkst. 8.00-20.00;
  • rakstot savus jautājumus uz e-pastu lad@lad.gov.lv.

 

Jau iepriekš pateicamies iedzīvotājiem par izpratni!

 

Informāciju sagatavoja:

Valkas novada VPVKAC vadītāja Baiba Vorobjeva

Rakstam vēl nav pievienoti komentāri.