05.02.2019
Valsts un pašvaldības vienotajā klientu apkalpošanas centrā darbu uzsāk Lauku Atbalsta dienests

Ar 2019.gada 4.februāri Valkas novada Valsts un pašvaldības vienotajā klientu apkalpošanas centrā (turpmāk – VPVKAC), Rīgas ielā 25 (1.stāvā), klientus pieņems Lauku Atbalsta dienesta (turpmāk – LAD) speciālists, kurš konsultēs par LAD pakalpojumiem un sniegs atbalstu darbā ar Elektronisko pieteikšanās sistēmu (EPS).

 

Valkas novada VPVKAC telpās LAD speciālists klientus klātienē pieņems katru nedēļu, pirmdienās no plkst.10:00 – 14:00.

LAD informatīvais tālrunis: 67095000.

 

Cienījamie LAD klienti! Aicinām izmantot iespēju un saņemt LAD konsultācijas un pakalpojumus vienuviet, tuvāk savai dzīvesvietai, Valkā, VPVKAC telpās.

 

Informācijai – Valkas novada VPVKAC var saņemt sekojošus valsts iestāžu pakalpojumus un e-pakalpojumus:

  • Valsts ieņēmumu dienests (VID), klientus klātienē pieņem pirmdienās, otrdienās un ceturtdienās;
  • Valsts zemes dienests (VZD), klientus klātienē pieņem ceturtdienās;
  • Lauku atbalsta dienests (LAD), klientus klātienē pieņem pirmdienās;
  • Valsts darba inspekcija (VDI);
  • Lauksaimniecības datu centrs;
  • Uzņēmumu reģistrs;
  • latvija.lv

 

 

Informāciju sagatavoja

Valkas novada VPVKAC vadītāja

Baiba Vorobjeva

Tālrunis: 28644365

e-pasts: valka@pakalpojumucentri.lv

 

Rakstam vēl nav pievienoti komentāri.