10.02.2015
Latvijas Pasts Valkas 1.pasta nodaļā izveido papildu kasi iedzīvotāju un iestāžu ērtai maksājumu pakalpojumu nodrošināšanai

Lai Valkas pilsētas un novada iedzīvotāji arī turpmāk ērti varētu veikt dažādus skaidras un bezskaidras naudas darījumus, Latvijas Pasts Valkas 1.pasta nodaļā ir izveidojis papildu klientu apkalpošanas darba vietu, kas primāri darbosies tieši maksājumu pakalpojumu nodrošināšanai. Latvijas Pasts uzrunājis arī citu novadu pašvaldības par sadarbības iespējām ērtu finanšu pakalpojumu nodrošināšanai iedzīvotājiem vietās, kur citas maksājumu infrastruktūras nav pieejamas.

 No 2015.gada 16.februāra Valkas 1.pasta nodaļā atverot papildu kasi, vietējiem iedzīvotājiem, iestādēm un pilsētas viesiem finanšu pakalpojumi kļūs pieejamāki un ērtāki – šajā kasē primāri tiks nodrošināti visa veida maksājumu pakalpojumi, bet pārējā laikā klienti varēs saņemt arī citus Latvijas Pasta nodrošinātos pakalpojumus. Jau šobrīd Latvijas Pasts ikvienam klientam, kurš uzņēmumā atvēris maksājumu kontu (Pasta norēķinu sistēmas konts), nodrošina pilnīgu un kvalitatīvu finanšu pakalpojumu klāstu – skaidras naudas iemaksu un izmaksu vairāk nekā 600 pasta pakalpojumu sniegšanas vietās visā Latvijā, naudas pārskaitījumus uz citas personas kontu Latvijas Pastā vai kredītiestādi Latvijā vai ārvalstīs, dažādu pakalpojumu rēķinu apmaksu u.c.

 Tāpat Latvijas Pasta piedāvātie maksājumu pakalpojumi nodrošina iedzīvotājiem ērtu un izdevīgu pašvaldības un tās uzņēmumu rēķinu apmaksu, kā arī samazina pašvaldības un tās uzņēmumu izmaksas, uzturot savu kasi. Janvārī salīdzinājumā ar iepriekšējiem mēnešiem Latvijas Pastā fiziskām personām Valkas 1.pasta nodaļā atvērto maksājumu kontu skaits palielinājies piecas reizes, pieaudzis arī skaidras naudas iemaksu darījumu skaits savā un citas personas Latvijas Pasta maksājumu kontā, kā arī uz kredītiestādēm veikto pārskaitījumu skaits.

 Latvijas Pasta valdes priekšsēdētājs Arnis Salnājs uzver sadarbības nozīmīgumu abām pusēm: “Latvijas Pasta plašais nodaļu tīkls nodrošina iedzīvotājiem gan pilsētās, gan lauku reģionos ērti, ātri un kvalitatīvi veikt gan ierastās finanšu darbības – apmaksāt rēķinus, saņemt skaidru naudu un veikt pārskaitījumus, kā arī izmantot citus mūsu piedāvātos finanšu pakalpojumus. Savukārt uzņēmumiem un iestādēm maksājumu konts ir iespēja samazināt izmaksas, nodrošinot turpmāko darbību jaunā kvalitātē; Latvijas Pastam tā ir iespēja paplašināt gan finanšu pakalpojumu klāstu, gan attīstīt turpmāku sadarbību ar pašvaldībām arī citos jautājumos.”

 Arī Valkas novada dome ir atvērusi maksājumu kontu Latvijas Pastā un domes priekšsēdētājs Vents Armands Krauklis atzinīgi vērtē sadarbību: “Valkas novada dome augstu vērtē to, ka Latvijas Pasts bija pretimnākošs, un ar uzņēmuma palīdzību būtisku daļu problēmu, kas radās AS SEB banka filiāles slēgšanas dēļ, mēs atrisinām. Ir labi, ka Latvijas Pasta vadība saprot, ka arī pastam ir jāmainās laikam līdzi, un es ceru, ka šī sadarbība turpmāk būs vēl auglīgāka, un šīs sadarbības formas arī dažādosies.”

 Maksājumu kontu Latvijas Pastā atvērušas un efektīvi izmanto vairāku novadu pašvaldības, un Latvijas Pasts uzrunājis arī citas pašvaldības par sadarbības iespējām ērtu finanšu pakalpojumu nodrošināšanai iedzīvotājiem vietās, kur citas maksājumu infrastruktūras nav pieejamas.

 Līdz ar papildu klientu apkalpošanas darba vietas izveidi, Latvijas Pasts Valkas 1.pasta nodaļā tuvākajā laikā plāno uzstādīt arī rindu mašīnu, kas nodrošinās vienmērīgāku klientu plūsmu nodaļā, savukārt, lai  ērta un ātra būtu sūtījumu saņemšana, no februāra darbdienu pēcpusdienās, kad nodaļā vērojams lielākais klientu pieplūdums, bezmaksas sūtījumus klienti var saņemt atsevišķi ātrajā kasē.

 Par VAS Latvijas Pasts

 Latvijas Pasts nodrošina plašāko pasta pakalpojumu pieejamību visā Latvijas teritorijā, uzturot vairāk nekā 600 pasta pakalpojumu sniegšanas vietu. Uzņēmuma pamatfunkcija ir universālā pasta pakalpojuma sniegšana, papildus nodrošinot arī komercpārvadājumu, eksprespasta, maksājumu, preses, mazumtirdzniecības un filatēlijas pakalpojumus. Latvijas Pasts ir valstij pilnībā piederošs uzņēmums, kurā strādā ap 4200 darbinieku. Uzņēmuma iekšzemes sūtījumu piegādes kvalitātes mērījumus veic viena no Latvijas vadošajām tirgus, sociālo un mediju pētījumu aģentūrām TNS Latvia, savukārt pārrobežu sūtījumu piegādes kvalitātes mērījumi tiek nodrošināti Starptautiskās pasta korporācijas (International Post Corporation) ietvaros ar izpētes kompāniju TNS, Ipsos un Quotas starpniecību.

Agija Tērauda, Sabiedrisko attiecību speciāliste

 

Rakstam vēl nav pievienoti komentāri.