04.11.2020
Pakalpojumi un norēķini tiešsaistē — jaunā realitāte

Jau 11. mēnesi SIA "Valkas namsaimnieks" klienti rēķinu saņemšanai un saziņai izmanto tiešsaistes vietni Bill.me. Par sadarbības gaitu un pakalpojuma lietošanu ārkārtējās situācijas laikā stāsta uzņēmuma valdes loceklis Ivo Meļķis un Bill.me projektu vadītāja Alisa Dudareva.

 

Bill.me sniedz iespēju lietotājam sekot līdzi savas mājsaimniecības uzturēšanas izmaksām, veikt rēķinu apmaksu, kontrolēt un noziņot patērētā ūdens vai siltuma daudzumu, kā arī pieņemt savlaicīgus lēmumus, pamatojoties uz informāciju no pakalpojuma sniedzēja. Tā ir pieejama gan kā tiešsaistes vietne datorā vai planšetdatorā, gan kā mobilā lietotne.

 

Kā vienu no lielākajiem sasniegumiem Bill.me projektu vadītāja Alisa Dudareva uzsver plašu vietnes piedāvāto risinājumu klāstu: “Liels izaicinājums bija izveidot vietni, kas būtu noderīga lielākajai daļai lietotāju, jo nav iespējams izveidot vienotu rīku, kas derētu absolūti visiem. Sadarbībā ar dažādu nozaru pārstāvjiem mums izdevās iestrādāt Bill.me vietnē visas nepieciešamās funkcionālās iespējas, un lielākā daļa no tām ir bezmaksas. Uzskatu, ka ikvienam lietotājam jāizvērtē, kā jau esošās tehnoloģiskās iespējas izmantot savā labā visefektīvāk”.

 

“Sadarbība ar Bill.me tika uzsākta klientu apkalpošanas un sniegto pakalpojumu kvalitātes uzlabošanai. Esam cītīgi strādājuši , lai atrastu un ieviestu  gan pieejamu, gan efektīvu risinājumu uz uzņēmuma esošas infrastruktūras bāzes, tāpēc ir patiess prieks, ka piedāvāto vietni augstu novērtē mūsu klienti,” stāsta uzņēmuma  SIA "Valkas namsaimnieks" valdes loceklis Ivo Meļķis.

 

Gandrīz 70 % Latvijas iedzīvotāju ir kļuvis svarīgi, ka uzņēmumu preces un pakalpojumus var saņemt tiešsaistē, liecina Finanšu nozares asociācijas maijā veiktais pētījums Latvijas iedzīvotāju vidū.

 

“Svarīgi, ka, mainoties ikdienas paradumiem un pieaugot pakalpojumu saņemšanai tiešsaistē, iedzīvotāji izvēlas elektroniskus maksājumu veidus. Bill.me vietne piedāvā visdrošāko maksājumu tehnoloģiju, jo ir verificēts Visa un MasterCard maksājumu sistēmu partneris, un pilnībā atbilst visaugstākajiem drošības standartiem,” norāda A. Dudareva.

 

Pozitīvi vērtējama iespēja nosūtīt un saņemt rēķinus un paziņojumus elektroniski. Mūsu gadījumā liela daļa klientu jau izmanto tiešsaistes norēķinu platformas Bill.me piedāvātās iespējas. Ne mazāk svarīgs lietošanas aspekts ir bezmaksas mobilā lietotne, kuru mūsu klienti var izmantot rēķinu saņemšanai un apmaksai, ūdens skaitītāju rādījumu iesniegšanai, uzņēmuma paziņojumu saņemšanai,” saka Ivo Meļķis.

 

Situācija ar Covid-19 ir pierādījusi, ka uzņēmumos veiktajos procesos ir jābūt vienkāršai un efektīvai norēķinu un saziņas sistēmai, kas spēj nodrošināt darbu un pakalpojumu sniegšanu attālināti.

 

“Pandēmijas laiks ir pierādījis, ka attālinātas tiešsaistes tehnoloģijas ir nepieciešamas un bez tām mūsdienu sabiedrībai ir grūti funkcionēt. Šis laiks daudzviet ir licis mainīties gan normatīvajam regulējumam, gan cilvēku paradumiem. Attālinātie pakalpojumi un saziņa – tas noteikti bija izaicinājums, bet mēs diezgan ātri sapratuši, kā visu organizēt, Bill.me vietnes aktīvo izmantošanu ieskaitot,” teic uzņēmuma valdes loceklis Ivo Meļķis.

 

Klientus, kas pašreiz neizmanto Bill.me, aicinām reģistrēties, uz e-pasta adresi info@valkasnams.lv iesūtot šādu informāciju: vārds, uzvārds, īpašuma adrese. Reģistrācija, rēķinu saņemšana, skaitītāju rādījumu nodošana Bill.me vietnē ir BEZ MAKSAS.

 

Informāciju sagatavoja:

Alisa Dudareva,

Bill.me projektu vadītāja

Rakstam vēl nav pievienoti komentāri.