13.01.2015
Par izmaiņām SEB bankas pakalpojumu pieejamībā

Pirms desmit gadiem bankas raizējās, kā mazināt klientu rindas, lai tiem nebūtu filiālēs ilgi jāgaida. Mūsdienās situācija ir mainījusies. Klientiem svarīgākais ir sev vajadzīgos pakalpojumus saņemt ērti un ātri, un to visbiežāk katrs var izdarīt savās mājās vai darba vietā, izmantojot internetbanku, vai arī dodoties pie bankomāta un atstājot nepieciešamību doties uz filiāli vien sarežģītāku jautājumu kārtošanai.

SEB bankas dati liecina, ka šobrīd 99% norēķinu notiek internetbankā un citos elektroniskajos kanālos, un tikai 1% norēķinu tiek veikti filiālēs. Cilvēku skaits, kas 2014. gadā apmeklēja SEB bankas filiāles, salīdzinājumā ar iepriekšējo gadu, ir samazinājies vidēji par 35%-40%. Tostarp, Valkas filiālē pērn apkalpoti par 46% mazāk klientu, salīdzinājumā ar 2013. gadu. Vienlaicīgi, par 27% pieaudzis Klientu centrā saņemto zvanu skaits un par 15% pieaudzis elektroniskajos kanālos saņemto e-pastu un jautājumu skaits.

Līdz ar izmaiņām, SEB bankas filiāle Valkā pārtrauks darbu ar 6. februāri.

SEB banka arī turpmāk nodrošinās visu klientu kontu, maksājumu karšu, norēķinu un citu bankas pakalpojumu darbību tāpat kā līdz šim. Valkā arī turpmāk klientiem būs pieejami:

-       bankomāti skaidras naudas darījumu veikšanai: bankomātos iespējams veikt ne vien skaidras naudas darījumus, bet arī aplūkot sava konta atlikumu, pārbaudīt pēdējos veiktos darījumus un veikt dažādu rēķinu apmaksu;

-       internetbankas terminālis – izmantojot internetbanku, klienti var saņemt plašu ikdienas pakalpojumu klāstu: veikt maksājumus, pārbaudīt to izpildes gaitu, iegūt informāciju par saviem darījumiem – kontu atlikumu, veiktajiem karšu norēķiniem, depozītiem un kredītiem, līzingu, ieguldījumiem un vērtspapīru darījumiem, cita starpā pieteikt maksājumu kartes aizvietošanu (ja esošā karte nozaudēta, nozagta, atstāta bankomātā, aizmirsts PIN kods) un papildu norēķina konta atvēršanu.

 Ar SEB bankas maksājumu kartēm norēķinoties par pirkumu, skaidru naudu iespējams izņemt arī degvielas uzpildes stacijā „Virši-A” Rūjienas ielā 7 un spēļu zālē „Joker” Semināra ielā 8. Atjaunotās maksājumu kartes, kurām beidzies derīguma termiņš, klienti var saņemt pa pastu savā pastkastītē (tām saglabājas iepriekšējais PIN kods). Lai atjaunoto maksājumu karti saņemtu savā dzīvesvietā, aicinām klientus aktualizēt savu kontaktadresi internetbankā vai dodoties uz kādu no filiālēm. Savukārt, ja nepieciešamas bankas speciālistu konsultācijas klātienē, klientus gaidīsim mūsu tuvākajās filiāles – Valmierā, Rīgas ielā 40 vai Smiltenē, Dārza ielā 11. Savu atbalstu klientiem ir gatavi sniegt arī SEB Klientu centra speciālisti, atbildot uz jautājumiem, kā arī nodrošinot virkni citu pakalpojumu. Sazinieties ar Klientu centru pa tālruni 8777 (darba dienās no 8:00 līdz 22:00 un brīvdienās no 9:00 līdz 17:00).

Rakstam vēl nav pievienoti komentāri.