03.01.2019
Par izmaiņām Swedbank klientu tikšanās vietas darbībā

Gluži tāpat kā citviet Latvijā, arī Valkas un pilsētas apkaimes iedzīvotāji arvien biežāk izmanto iespēju naudas lietas kārtot attālināti – internetbankā, mobilajā lietotnē vai sazinoties ar banku telefoniski. Līdz ar to arvien retāk pie bankas speciālistiem ierodas kāds, kuram nepieciešama klātienes konsultācija. Tādejādi no 2019. gada februāra Swedbank klientu konsultācijas Valkas iedzīvotājiem būs pieejamas, zvanot uz bankas Konsultāciju centru pa tālruni 67444444 vai nepieciešamības gadījumā klātienē Valmieras filiālē (Rīgas ielā 15). Aicinām ņemt vērā, ka janvāra mēnesī klientu konsultantu klātienē, varēs vēl satikt 14. un 28. janvārī.

 

Pilsētas iedzīvotājiem joprojām būs pieejams naudas izmaksas bankomāts, kas drīzumā tiks uzstādīts veikala “Maxima” telpās Raiņa ielā 7. Tāpat vēlamies atgādināt, ka šobrīd visus bankas pamatpakalpojumus, ko izmantojam ikdienā – naudas pārskaitījumus, konta atlikuma pārskatīšanu, PIN koda maiņu, dažādus maksājumus, rēķinu apmaksu u.c. – var veikt internetbankā bez fiziskas bankas darbinieka klātbūtnes. Savukārt, ja nepieciešama jauna bankas karte, bankai var pieteikt, lai to atsūta pa pastu (šāds sūtījums ir drošs, jo bankas karti var aktivizēt tikai pats kartes īpašnieks). Lai nepieciešamības gadījumā palīdzētu labāk apgūt internetbankas lietošanu, Swedbank pēc pašvaldības pieprasījuma iedzīvotājiem nodrošinās digitālo prasmju apmācības. Tām var pieteikties Valkas novada Valsts un pašvaldības vienotajā klientu apkalpošanas centrā.

 

Ja nepieciešama atbilde uz kādu ar bankas pakalpojumiem saistītu jautājumu vai vajadzīgs bankas speciālista padoms, aicinām droši zvanīt uz Swedbank konsultāciju centru pa tālruni 67444444, kas pieejams 24 stundas diennaktī, tā sniedzot iespēju ērti sasniegt banku, netērējot daudz laika un iztiekot bez papildu izdevumiem transportam un citām izmaksām.

 

Informāciju sagatavoja:

Dace Antone

Filiāļu tīkla vadītāja vietnieks

Swedbank AS

 

Rakstam vēl nav pievienoti komentāri.