14.02.2017
Pieaudzis AS “Pasažieru vilciens” pārvadāto pasažieru skaits

No pērnā gada aprīļa, kad AS „Pasažieru vilciens” ieviesa zonu tarifus, līdz gada beigām mūsu pakalpojumus izmantoja 11 966 071 pasažieris, kas ir par 2,7% vairāk, salīdzinot ar attiecīgu laika posmu 2015. gadā.

 

2016. gadā kopā pārvadāti 17 074 906 pasažieri, kas ir 1,1% vairāk nekā 2015. gadā.

 

“Fakts, ka pērn pirmo reizi deviņu gadu laikā “Pasažieru vilciena” pārvadāto pasažieru skaits ir pieaudzis, skaidri apliecina, ka uzņēmuma stratēģija ir pareiza un mūsu klienti novērtē ieviestos uzlabojumus un novitātes,” uzsver „Pasažieru vilciena” valdes priekšsēdētājs Andris Lubāns.

 

Pasažierus skaita pieaugums ir skaidrojams ar 2016. gadā ieviestajiem, uz klientu vērstajiem jauninājumiem. Būtiskāko pasažieru skaita pieauguma daļa nodrošināja zonu tarifu sistēmas ieviešana. Ne mazāk svarīgs ir uzlabotais un sabalansētais vilcienu kustības saraksts un ekspreša reisu ieviešana. Tāpat pasažieri augstu vērtē e-biļešu tirdzniecības internetā un mobilo ierīču aplikācijā ieviešanu un vienoto biļeti braucieniem vilcienos un autobusos Tukuma pilsētas robežās.

 

Arī seši modernizēti dīzeļvilcienu sastāvi ir devuši savu artavu pasažieru skata pieaugumā, piesaistot daļu pasažieru, kuri līdz šim lielākoties izmantoja privāto autotransportu. Šie sastāvi ir modernākās un vienīgās mūsdienu klientu apkalpošanas standartiem atbilstošās ritošā sastāva vienības, kas ir uzņēmuma rīcībā.

 

Lielāku izaugsmi kavēja 2016. gada drēgnā vasara un visu rudeni ilgušie vērienīgie dzelzceļa remontdarbi Tukuma virzienā.

 

Lai turpinātu uzlabot klientu apkalpošanas kvalitāti, šogad plānojam pilnībā nomainīt biļešu kasu sistēmu. Jaunā sistēma būs ātrāka, tai nebūs ierobežojumu abonementa biļešu ātrai iegādei un tā ļaus pasažieriem ietaupīt biļešu iegādei veltīto laiku. Turpinās darbs, lai nodrošinātu iespēju vilcienos par braucienu norēķināties ar bankas kartēm, tai skaitā bezkontakta kartēm. Esam uzsākuši izskatīt alternatīvas biļešu apmaksas iespējas, biļešu tirdzniecībā kā starpniekus izmantojot mobilo sakaru operatorus.

 

Informāciju sagatavoja:

AS Pasažieru vilciens Sabiedrisko attiecību daļas vadītājs

Egons Ālers

Rakstam vēl nav pievienoti komentāri.